vrijdag 6 november 2015

Jampot kaarten

Ja ik ben er nog ;-) Ben jullie niet vergeten. Ik ben de laatste tijd alleen vaker actief op Instagram dan hier, de link staat in de rechter kantlijn.
 Maar nu dan een berichtje, over jampotkaartjes :-) De jampot is een stempel die ik heb uitgeknipt en waar ik een sheet in de vorm van het glas overheen heb gestikt met de naaimachine. Zo kun je er dingetjes in doen zoals confetti, pailetten en bloemen.
 Met de We R Memorymakers Envelope Punchboard heb ik een bijpassende envelop gemaakt van een pagina uit een Flow.
En nog een tweede, iets andere kaart: 


Leuk dat je langskwam :-) Tot de volgende blog!

6 comments, which make me happy!:

femminde zei

Superleuk. Bedankt voor de inspiratie. Ik heb ook een soortgelijke stempel liggen en wist eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moest. Maar zo is het hartstikke leuk!!!
Fijn weekend!!

Groeten van Femminde

Erica ♥ zei


Woww wat gaaf en vrolijk zeg, heel mooi gemaakt ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Anoniem zei

Wat zijn ze leukkk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Antoinette van Schaik zei

Oh, wat een leuke (schud)kaarten!

debora zei

heeeeel mooi!!!!

By Neymes zei

Muito cute.Valéria.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!