donderdag 6 maart 2014

Happy birthday

Vandaag een wel héél stoere mannenkaart ;-)
 Op de achtergrond een groenig papiertje dat ik heb bewerkt met een embossingmal met pijlen (van Stampin'up, via mijn vriendin Agnes)
Beetje inkten, beetje onder de naaimachine door...  
Ik ga nog even aan de knutsel :-) Leuk dat je langskwam en tot de volgende blog!

5 comments, which make me happy!:

Margot zei

Ik vind 'm gaaf! Leuk dat zwart/witte lintje!

mgoll88 zei

very ncie birthday card creation, looks wonderfull

LG
Michaela

Colien zei

Stoer, erg gaaf!
grtz. Colien

Agnes zei

En Niels is er blij mee....hij haalde hem uit de envelop en liet hem zien .,...ik zei die heeft Ingrid voor je gemaakt.....hij zegt hoe kun je dat zien zonder dat ik iets zeg....zegt hij ik geef je op voor wedden dat ....alle zelf gemaakte kaarten herkennen en de persoon erbij noemen....LOL...fijn weekend ,lfs Agnes

Chris_P zei

Really nice card!! Love it!!

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!