dinsdag 25 maart 2014

Eierdoos gepimpt

Deze eierdoos lag al een heeeeele poos bij mij in de kast. In het kastje "nog te pimpen"... Aangezien ik ernstig aan het opruimen ben en het doosje dus door mijn handen ging vond ik dat ik hem òf nu moest pimpen òf weg moest doen. Pfieuw... het is het eerste geworden ;-)
Heerlijk op een regenachtige zondagmiddag aan de knutsel.
 In deze eierdoos hebben officieel paaseitjes gezeten, van Tonny's geloof ik...
De gele eitjes lagen in hetzelfde kastje dat ik heb opgeruimd! Onder elk ei heb ik een taartpapiertje gedrukt en alles goed vastgelijmd.


 En mijn tulpenvaasje is ook af! Ik zag het patroon van dit omhaakte potje op het blog van Ellebel, zei heeft het tulpenpatroon voor ons vertaald uit het Engels. Ik heb een Hak-potje gebruikt.
Dankjewel voor je bezoek en tot gauw!

2 comments, which make me happy!:

Margreet zei

Wat heb je die eierdoos ontzettend leuk opgepimpt! Bedankt voor de inspiratie.
Xxx Margreet

Colien zei

Wat een schattig eierdoosje is dat geworden! En je tulpenpotje is prachtig!
grtz.Colien

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!