maandag 9 september 2013

Retro fiets

Maandagmorgen... jongens naar school, hubby naar zijn werk en er ligt een nieuwe, frisse week voor ons! Fris qua dat hij nog "onbezoedeld" is maar ook fris qua temperatuur volgens mij, want de herst lijkt zijn intrede te gaan doen.
Ik wilde helemaal niet zo'n poos wachten met weer een blogbericht schrijven, want er is nog zoveel wat ik wil vertellen en wil laten zien...maar de eerste week school na de zomervakantie was heeeeeeeel snel voorbij. Ik heb nog een boel projecten die ik in de vakantie ben begonnen of heb afgemaakt, nieuwtjes en nieuwigheden en natuurlijk nog een heleboel foto's om te showen. Veel foto's!
 Laten we vandaag beginnen met mijn nieuwe fiets. I'm in love... voor zover je verliefd kunt zijn op een fiets. Het is een Cortina Crush. Model van vorig jaar maar dat maakte mij niet uit, de prijs was aangenaam daardoor en de kleur vind ik prachtig.
Achterop heb ik vrolijke fietstassen in PIP/Oilily stijl (maar ze zijn van Basil).
Mijn fietsbel verhuisde mee van mijn vorige fiets naar deze. Het is een ding-dong fietsbel van de HEMA.
En voorop heb ik een GROTE mand, dat past helemaal bij de retro stijl van de fiets hè?
De deksel kan er ook af en dat is wel makkelijk met boodschappen doen. Daarbij kun je dan ook zien wat er allemaal in je mand ligt :-) Zo lagen er vorige week dinsdag allemaal aankopen van de markt in...
...en woensdag 5 broden. Kunnen we weer een week vooruit.
Vrijdag was mijn mand gevuld met plantjes. Echte (heide, bosviooltjes en lavendel) en neppers (de roze pioenrozen komen van de Xenos).
En vandaag... lagen er zonnebloemen in! Die geven altijd een herfstgevoel hè? Of misschien meer een nazomergevoel...
Ook mijn jongens hebben deze zomer gefietst. We gingen samen naar de crossbaan bij ons in het park. Ze willen eigenlijk graag een BMX, maar doen het hier nog met hun gewone fietsen, koste ons al wel een spatbord...
Ik hoop dat je een fijn begin van de week hebt. Gezellig dat je er was en tot gauw!

4 comments, which make me happy!:

Erica ♥ zei

Wat heerlijk dat je zo kan genieten van van alles
en nog wat, en ook nu de vakantie weer voorbij is,
je hebt een hele mooie fiets, veel fietsplezier
ermee, en leuke foto's laat je zien ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs en grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Judith zei

Prachtige fiets! Leuk met de vrolijke accessoires, Ingrid!

Janna zei

Wat een leuke fiets. En dat crossen kunnen ze hier in het dorp ook doen. Leuk hoor! En wat lekker de manden gevuld.
En ben benieuwd naar je overige foto's.

groetjes,
Janna

Anoniem zei

Hoi Ingrid, wat leuk die foto's, en wat een mooie fiets zeg! Idd. een hele mooie kleur! Hopen dat je er nog veel tochtjes op kan maken! Het is hier geen fietsweer, alleen maar regen! Maar misschien krijgen we nog wat nazomerweer! Fijne week! Groetjes, Miranda v.d.W.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!