maandag 2 september 2013

Instagram love

Vanaf vandaag zijn we weer echt up-and-running. Vanmorgen de jongens naar school gebracht (dat mag gelukkig nog, maar liever geen kus meer op het schoolplein, 10 jaar is al groot hè? ;-))
Daarna langs de AH om een paar boodschapjes te halen en toen zag ik deze mooie theedoosjes in het vak staan. Gewoon een lust voor het oog dat retro design! Nu hopen dat ze ook lekker smaken.
Thuisgekomen ruim ik wat op om vervolgens mijn emmertje met sop te vullen, er moet worden schoongemaakt! Maar tussen het poetsen door drink ik een kopje Latte Macchiato en maak ik dit "begin-van-de-week-bericht". Even genieten van de Instagram foto's van de laatste dagen...

Afgelopen zaterdag was ik heerlijk een dagje in Klarenbeek om Scrap&Co te runnen, genieten! Toen ik 's avonds naar huis wilde gaan zat deze vlinder, ik denk een motje, op de voordeur. Even een foto maken... Ik heb hem bewerkt met de app InstaRetro op mijn mobiel.
's Avonds aten we homemade tomatensoep met stokbrood, lekker! Met behulp van een vers soeppakket van AH.
En dan ook één van de vakantie hieronder. Want nu alle inpak- en uitpakstress voorbij is en de dingen hun gebruikelijke ritme weer krijgen, is het best fijn om na te genieten met mooie foto's. Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige bericht over de "mooie plaatjes in je hoofd" en hoe anders het werkelijke plaatje er soms uit kan zien. Maar eenmaal thuisgekomen en weer gesetteld, de was weer schoon en in de kast, vervagen de minder leuke dingen van de vakantie en blijven de mooie plaatjes over. Zo blijkt dat die plaatjes in je hoofd 2 keer een functie hebben. Van te voren hebben ze de functie om je op pad te laten gaan (dat gezoek naar huisjes of geschikte campings, die duizenden euro's aan vliegtickets en de slopende inpaksessie - laat staan de autotocht met kinderen achterin - ga je niet ondernemen als je hersenen niet érgens het idee hadden dat dit ging resulteren in drie weken non-stop genieten langs een Italiaans meer waar de zon altijd schijnt - uit het Flow Vakantieboek) en achteraf hebben mijn (gefotografeerde) mooie plaatjes de functie om de leuke dingen van de vakantie te onthouden en de minder leuke te vergeten.
En dit plaatje was van zo'n leuk moment.
Een fijne maandag en een goede week!

0 comments, which make me happy!:

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!