vrijdag 19 juli 2013

Thanks for letting me grow

Tjonge, het lijkt wel een eeuwigheid geleden dat ik een blogbericht schreef! Nou is het ook wel een poosje geleden... maar geen eeuwigheid! Wel de hoogste tijd om weer eens iets van me te laten horen :-)
Vanmorgen hebben mijn jongens hun laatste ochtend school gehad voor dit seizoen. Heerlijk spelletjes gedaan, wat is school toch leuk! En nu hebben ze zomervakantie. Daar waren ze ook wel aan toe, nu de maand juli al zo ver gevorderd is.
Ik heb iets leuks gemaakt voor de juffen, om ze te bedanken voor alle goede zorgen. Hierboven zie je een omhaakte pot (van de Chicken Tonight) met drie gerbera's er in.
De bloem heb ik gemaakt met de "Hana-Ami" flower loom van Clover. Op de tag heb ik de tekst "thanks for letting me grow" geschreven met behulp van een lettertang (Scrap-en-Co). De sleutel charm is van Whiff of Joy. 
Hier een andere versie van "thanks for letting me grow": een gietertje met daarin papieren vulmateriaal en pompons op satéstokjes. De pompons heb ik gemaakt met Clover pomponmakers 35 en 45 mm.
Aan het handvat heb ik een gehaakte tag gehangen, dit is een patroontje uit het boek "Haken in stijl" van José Bianca (Hand Made Diva's).

Gezellig dat je langskwam, dat vind ik altijd erg leuk! :-) Tot gauw.

5 comments, which make me happy!:

Marjan zei

Heerlijk hè, dat de kids nu vrij zijn.
Hier is ook de vakantie begonnen. Mijn jongste heeft afscheid genomen van de basisschool, dus weer een nieuw tijdperk breekt aan....
maar dat allemaal pas ná de vakantie !!!
Wat een leuke afscheidskadootjes heb je weer gemaakt zeg. Die tekst is echt super !
En het ziet er erg gezellig uit.

Groetjes en geniet van het heerlijke weekend.
Marjan

Sylvia zei

Super leuk gemaakt. Mooie tekst.

Groetjes Sylvia

marmarel zei

Wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt!
Wij hebben er al 2 weken vakantie opzitten. Geniet ervan!

Anoniem zei

Mooi gemaakt !
Heb voor de 4 juffen van mijn zoon en dochter ook potjes omhaakt met een lichtje erin en een hartje met thank you eraan en een theepotjessleutelhanger eraan. De ene juf van mijn zoon bedankte me vriendelijk en zei dat ze het potje op haar dienblad ging zetten.
Ik vind het leuk om op je blog te kijken,je maakt van die super mooie kaarten.
Groetjes Mariska

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Superleuke cadeautjes heb je gemaakt, zal goed ontvangen zijn.
Groetjes Ingrid

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!