vrijdag 14 juni 2013

Vaasjes

Het kantoor van mijn werk is onlang verhuisd en ik heb samen met mijn collega de aankleding gedaan. Heel leuk, samen shoppen bij de IKEA maar vooral zelf bezig geweest omdat we een heel klein budget hadden.
Voor bovenstaande vaasjes heb ik flessen van de koffiemelk gebruikt. De kleinste heb ik omhaakt met alleen maar vasten, in de kleuren van ons kantoor. De grote heb ik bekleed met restjes stof. Schuine repen stof heb ik met de lockmachine aan elkaar gestikt. Toen heb ik er een laagje fiberfil onder gelegd, om het stofje iets meer "body" te geven. De lappen stof heb ik om de fles heen gespeld, zodat ik het model op de stof had. Met de verkeerde kanten van de stof op elkaar heb ik toen de zijkanten afgelockt, gewoon met alle stiksels aan de buitenkant, dat vind ik leuk ;-)
 Hier een close-up.
 De voor- en achterkant van de stoffen hoes heb ik gespiegeld.
Nog een bloemige avond verder, en tot blogs!

2 comments, which make me happy!:

Ria`s Winkeltje zei

Creatief hoor Ingrid, leuk gedaan

Groetjes Ria

marmarel zei

Dat heb je heel leuk gedaan! Daar zijn ze vast blij mee, crea-bea's in dienst die het kantoor low-budget aan kunnen kleden!:-)

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!