donderdag 7 maart 2013

Telefoonmapje gehaakt

Dit is het begin van een nieuw telefoonmapje :-)
 Maar inmiddels is hij ook al klaar!
 Gezellige streepjes gehaakt in stokjes, in vrolijke kleurtjes.
De kleurtjes passen ook bij het Cath Kidston hoesje dat om mijn mobiel zit.
Lekker hè, dat zonnetje. Jammer dat de vreugde maar een paar dagen duurt... van het weekend wordt weer kou en winterse neerslag voorspelt! Dan gaan we maar haken en scrappen in lentekleuren ;-)

7 comments, which make me happy!:

corryskaart zei

Hoi Ingrid dit ziet er zeker heel fleurig uit beter dan dat rotweer wat we weer gaan krijgen
Groetjes van corry

Martine zei

Wat een super schattig stelletje zo!

groetjes Martine

Colien zei

Wat een vrolijk hoesje, mooi!
grtz.Colien

marion zei

Supergaaf gemaakt en heerlijk vrolijk, knuf, Marion

Diane zei

Leuk hoor!
Wel toevallig; ik ben met groep 8 ook aan het haken en breien. Jawel, ook een telefoonhoesje! Erg leuk. En ook de kinderen vinden het leuk! handwerken doen we toch echt te weinig...
O ja, ze kunnen ook haken met Zpagetti. Heerlijk materiaal voor die leeftijd ;-)

Diane zei

Leuk hoor!
Wel toevallig; ik ben met groep 8 ook aan het haken en breien. Jawel, ook een telefoonhoesje! Erg leuk. En ook de kinderen vinden het leuk! handwerken doen we toch echt te weinig...
O ja, ze kunnen ook haken met Zpagetti. Heerlijk materiaal voor die leeftijd ;-)

Kellie zei

You are one seriously amazing creative girl, I am loving seeing what you have been up to, I have missed so much.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!