woensdag 6 februari 2013

Schatten gevonden

Met zere armen van het sjouwen schrijf ik dit bericht. Ik kom net terug van de kringloopwinkel en ik heb leuke dingen gevonden!
 Allereerst deze rode bloempot die precies past qua kleur bij mijn andere bloempotten. Alleen jammer dat de ramen zo vies zijn...
 Twee kleine houten dienblaadjes die ik ga pimpen met omhaakte potjes, dus wordt vervolgd. Een weefgetouw, lijkt me leuk om eens te proberen en de jongens vonden het ook leuk toen ze het een paar maanden geleden op handwerkles op school deden, dus wie weet willen ze thuis ook wel.
Het weefgetouw is echt gebruikt, kijk maar!
Deze schoteltjes en het glazen bowl schaaltje ga ik nog eens gebruiken voor een etagere. 
 En een paar "oude" lepeltjes en een vorkje, die komen in mijn lepeldoosje.
Maar dit zijn misschien wel de grootste schatten. Drie borduurwerken, ik denk dat ik ze ga verwerken in tassen. Ik zie bij de Dutch Sisters altijd zulke mooie creaties voorbij komen met geborduurde stoffen dat ik het ook wel eens wilde proberen.

En jullie? Ook een schat gevonden vandaag?

6 comments, which make me happy!:

Unknown zei

Ow leuk zeg!! Ik denk dat ik ook maar eens naar de kringloper ga! Groetjes Frea

Patricia zei

Wat een leuke dingen heb je weer opgescharreld bij de kringloop. Ik moet echt wat vaker gaan denk ik, elke keer als ik er ben dan vind ik niet wat.....zucht!!!
En of ik nog een schat heb gevonden vandaag. Tja mijn man, maar dat telt denk ik niet.
Wel hebben de kids een schat gevonden. Ik heb een schatkaart getekend en daar kruisjes op gezet waar de snoepjes verstopt lagen, groot succes moet ik zeggen. Ze waren er mooi even zoet mee, hihi.
Fijne dag,
groetjes Patricia

Ghea zei

Nou ik ben heeeeeeel nieuwsgierig wat je er allemaal van gaat maken, schiet je wel een beetje op......lol nee hoor laat me maar kletsen Ingrid.
Liefs Ghea

Rebelleke zei

oh, wat super gaaf! ik krijg altijd inspiratie met allerlei nieuwe dingen als ik je blog lees! Heerlijk!

en dat weefgetouw!! toppie joh!!

Colien zei

Ja, ook dit is heel herkenbaar. Ben ik hier aan het opruimen geweest, sjees ik met een paar dozen vol naar kringloopwinkel en kom net zo vrolijk weer met een volle auto terug... Ik kan zo genieten daar!
Maar gave potten, dienblaadjes en lepeltjes heb je gekocht! Ben benieuwd naar je creaties met de borduurwerken...
grtz.Colien

marion zei

Owww wat een heerlijk shopdagje, je bent heel goed geslaagd, wat een superleuke spullies, ben nu al aagje of wat voor moois je maken gaat met de dienbladen en het weefgetouw, liefs, Marion

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!