dinsdag 5 februari 2013

Besluiteloos...

Als ik nu naar buiten kijk dan zie ik de zon volop schijnen. Maar ik heb vandaag ook sneeuw en hagel gezien. Blijkbaar weet het weer niet zo goed wat het wil... Net als ik vandaag, zal ik gaan Smash*en, haken, mijn naaiproject afmaken (een trui voor 1 van de jongens), een kaart scrappen of de laatste hand leggen aan mijn December Daily? Mmm, eerst maar wc's schoonmaken, bed verschonen en "opruimen" (da's een ruim woord en kan best veel tijd in beslag nemen!).
 Vorige week ontdekte ik een stukje voorjaar in de tuin!
 Een beetje haken om een retrokaart.
 Afgelopen zondag in de kerk voor mij, ik moest er gewoon een foto van maken!
 Mijn vriendin Natadja verraste me met een bos tulpen :-)
 De hyacinten komen uit.
 Een relaxed zondagmiddag moment.
 In een hoekje van de bank gekropen, onder een fleece deken, lekker lezen...
Gisteren heb ik mijn knopen gesorteerd. Ik vond deze 2 potjes wel decoratief staan naast het fotolijstje (gekocht in de kerstuitverkoop bij de Intratuin). In het lijstje een vintage kaart die vorige maand bij de Mollie Makes zat. 
 Ik hoop dat de mandarijntjes nog even zo lekker blijven!
En als laatste een sneak peek, dit gaat een kaart worden.

Terwijl ik dit bericht schreef heeft het al weer gesneeuwd en schijnt ook de zon alweer! Echt besluiteloos dat weer... Eens kijken of ìk wel weet wat ik ga doen. Omdat ik niet kon kiezen ben ik gaan bloggen en dat stond niet eens in mijn lijstje! ;-) Fijne dag.

7 comments, which make me happy!:

Sanne zei

Herkenbaar. Dat besluiteloze had ik gisteravond. En wat heb ik gedaan? Niks! Echt balen... Ik zie dat jij dat leuke papier hebt. Ik vind het zo mooi! Die gehaakte kaart wordt ook top! Leuke foto's weer. En succes met kiezen!

Liefs Sanne

Anita Meijer zei

Hahaha geweldig geschreven Ingrid, je nam me helemaal mee in je verhaal, schitterende foto's heb je ook weer geplaatst. En die besluiteloosheid net als het weer, we hebben alles voorbij zien komen behalve een hittegolf. Ben benieuwd naar je kaart met dat schitterende papier. Blog ze nog even, of eh haaks ze, lees ze, scrap ze ..... of toch maar blog ze
Liefs van Anita

Colien zei

Zo herkenbaar! Teveel hobby's en dan ook nog je (huishoudelijke) verplichtingen... Maar leuk dat je ons weer een kijkje gunt in je leven met die gezellige foto's!
grtz.Colien

Lia zei

Ik ben even recht uit mijn werk bij je langs gewipt........gezellig was het weer, kijk alweer uit naar onze volgende onmoeting!!!

Liefs Lia

Sinikka zei

zo herkenbaar. Vaak ben je zo besluiteloos en voordat je het weet is het avond en heb je in feite niks gedaan. Maar bloggen neemt ook een deel van de dag in beslag. Ben benieuwd naar de kaart die je gaat maken.
Gr. Sinikka

Diane zei

Haha, wat kan dat ook heerlijk zijn! Gewoon laten gebeuren dus...

Dunja Trautmann zei

Dear Ingrid, I was amused, you've just described the weather as it has been happening with us. When standing upthe sun was shining, then it was gray and wet, and later it snowed. In the evening it rained a little. Now it's cold and everything is white sugared. This is a crazy weather. April weather, isn't it?

The look in your flowerbed allows attract the spring. Your tulips and hyacinths are great Ingrid. The first hyacinths we already have in the livingroom too :)
Your assorted buttons in the two bottles is an eye candy.

I'm very curious about the your newest creation. Destined fantastic. Your Image with the coloring and your paper selection I liked very very much.

Have a lovely Wednesday.

Hugs,
Dunja x

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!