woensdag 12 september 2012

Preview Whiff of Joy - For you

Deze maand komen er bij Whiff of Joy weer een aantal leuke stempels uit. Er zijn 6 Maja stempels met een herfst/halloween thema (ik ben zelf niet gek op halloween dus ik haal de herfststempels eruit). Maar daarnaast zijn ook de stempels van de Secret Summer kit nu als digi's verkrijgbaar. En deze zijn echt leuk hoor! Heerlijk vintage, mooie tafereeltjes en heel sfeervol... 
Op mijn kaart heb ik de digi "Henrietta at vintage desk" gebruikt. Knappe muis he? ;-) Ik heb een zwak voor secretaires, daarom heb ik deze als eerste gekleurd... Het papier is van Graphic 45 (verkrijgbaar Scrap-Co in Klarenbeek) met lintjes uit de grote doos (eigenlijk 1 van de vele dozen) en een handgemaakte yo-yo. De plak crystals en de blauwe "sprieten" komen uit de Whiff of Joy webshop.
O ja, en de veertjes komen van een kip van de boederij van mijn ouders. Wijlen Hendrika de 7e...
WOJSketch35
Vandaag start er ook een nieuwe wedstrijd op het WoJ challengeblog. Het thema is deze 2 weken bovenstaande sketch van Kathrin's hand. Al haar sketches zijn super om mee te werken en ook nu weer ging het heel gemakkelijk.
Ik heb met copics gekleurd en dit zijn de kleurnummers:
Henrietta: E47, 44, 43,4 2, 41,13, R21, 20
jurk en hoed: E18, 17, 13, 93
blauw: BG75, 72, 11, 10, 70
hout: E29, 27, 25, 23, 21
papier: E53, 51, 50
inktpot: Y28, 26
Poststempel van Eline's Huis.
 Een close-up van de Petalloo Vine Spray en de handgemaakte yo-yo.
 Vandaag is de eerste preview dag voor de stempels van deze maand. Hou de komende dagen de blogs van het DT in de gaten want her en der kun je previews zien.
O, en vergeet vooral die leuke sketch van Kathrin niet, op het challengeblog!
En ben je in voor nog meer previews? Kijk hier eens: ColleenKarinaKathrinSonja (Flati) en Jeanette. Zij laten vandaag ook wat nieuws zien.

See you :-)



Gebruikte materialen:

16 comments, which make me happy!:

jolanda zei

heel mooi kaartje met lief afdrukje

Katharina Frei zei

Absolutely stunning, breathtaking and phantastic Ingrid! Such a gorgeous card :)
Katharina x

marion zei

Wat schitterend gemaakt zeg, supermooi ! Leuk dat stoffen bloemetje. Liefs, Marion

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat is ie mooi.
Groetjes Miranda

A Casa di Ale zei

CIAO INGRID, CARINISSIMO IL TIMBRO DELIZIONI I DETTAGLI CHE HAI SCELTO

CIAO DA ALE

Jeanette zei

Ohhhhh..drop dead gorgeous! You are amazing!
Hugs Jeanette xxo

Sanne zei

Oeh, nice! Heel erg mooi! Mooi lint en gave stiksels. Leuke kleurtjes ook! Ik krijg zo wel zin in de herfst.

Liefs Sanne

Barb Ghig zei

Your card is AMAZING!!! I wonder how you created the fabric bloom on the bottom left corner of the card? Could you please post instructions for us?

Barb Ghig zei

I'm so sorry...I mean bottom right corner of the card. Thank you!

Ghea zei

Wat een geweldige kaart heb je gemaakt Ingrid,
met z'n lief stempeltje en een schitterende sketch, FANTASTICH gedaan mijn complimenten meis
Liefs Ghea

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ingrid,leuk die stempel,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

jokiedebeer zei

Prachtig kaartje, een echte dame hoor die muis.

groetjes joke

tanja zei

So sweety your card

Chantal zei

Wat een prachtige kaart! Beeldig hoe ze daar zit aan haar secretaire!
Groetjes,
Chantal

Katharina Frei zei

Thank you so much Ingrid for sending me this lovely card via Agnes. It was such a surprise to receive it and to discover that you know Agnes and that you are living not far apart.
It is even lovlier in real life :)
Katharina xxx

Pysselbus zei

Such a gorgeous card - the coloring and the details are stunning!!

Thank's for joining us at the Whiff of Joy Challenge blog!

Hugs
Linda

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!