maandag 14 mei 2012

Instagram Monday

Instagram Monday... tijd voor een fotoimpressie van mijn afgelopen week!
 Ruben doet een modeshow (binnenkort meer hierover...), mijn favoriete tijdschrift van dit moment, wildbreien, regen regen en nog een regen vanuit de auto, Jesse in zijn hockey keepersoutfit en een artikel over "mooi" uit de Flow.

Fijne maandag!

5 comments, which make me happy!:

jokiedebeer zei

Hoi Ingrid,
Leuk de update van de week we zijn weer hele maal bij! Op naar een nieuwe week vol met leuke dingen mogen we hopen

groetjes joke

Corien zei

Hoi Ingrid,
Een gezellige update weer van jou!
Heerlijk, ik geniet ervan.
Je gezellige teksten erbij en de kleurige foto's.....
Fijne dag, fijne week en inderdaad, wat betreft je laatste foto betreft. Als je kijkt met liefde, zien heel veel dingen er anders uit.....

Liefs,
Corien.

Liesbeth zei

Wat leuk zeg zo'n fotoimpressie. ook leuk dat wildbreien ( al ben ik zelf helemaal geen breister) het staat zo gezellig. De flow is echt een heel erg leuk en zeer uitgebreid blad.
Liefs, Liesbeth.

Kellie zei

I am loving seeing your week Ingrid, your boy is adorable and it's always so interesting to see simple things like a car even from all the way over there! Thank you so much for linking to my post this week, hope you link again next week :) xx

Flutterby Trina zei

fab photos, your little one looks so adorable! see you soon x

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!