zondag 19 februari 2012

Mok organiser

Voordat ik naar bed ga nog even een berichtje de wereld insturen... Vandaag heb ik een gezellige (en lekkere!) high tea gehad bij Agnes. Komende woensdag is ze jarig en ze had allemaal heerlijke zoete en hartige hapjes voor ons gemaakt. Het was heerlijk Ag! ;-)
Afgelopen week heb ik gewerkt aan haar kadootje, een mok organiser. Misschien hebben jullie ze al wel gezien in de webshop van Sew Sweet. Over een aantal weken kun je naast een kant-en-klare organiser ook het PDF-patroon kopen om hem zelf te naaien! Hoe gaaf is dat!? Nog even geduld...
 Heel makkelijk op je naaitafel of bij het knutselen...
Zoveel vakjes... ik hou van veel vakjes ;-) 
En ik hou van naaien!
Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben gevonden.
Tot de volgende blog!

12 comments, which make me happy!:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Beeld en beeldschoon !!
Hoe bedenken ze dit toch hè :)
Ga zeker als er een pdf uit is aan de slag.

Super Ingrid
Bedankt voor het delen:)
Liefs Son

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Ben er heel erg blij mee!!

liefs Ag

Monique zei

Die is heel leuk !!

groetjes Monique

Hanneke zei

Wow, wat een mooi cadeau! Heel leuke stoffen en zo handig lijkt me! Groetjes, Hanneke

Wilma zei

Die is gaaf zeg!!!

corryskaart zei

hoi ingrid
wat heb je er een gaaf en leuke mok van gemaakt,zeker om cadeau te doen,SUPER!!
groetjes van corry

Lenie Hempen zei

Dat ziet er super gaaf uit Ingrid.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Unknown zei

Hallo Ingrid, wat een leuke blog met leuke ideeen!
Bij deze nodig ik je uit om www.prettyjewel.nl ook te volgen.

Liefs Claudia

marion zei

Ik had hem al op fb zien langskomen, maar ik blijf het onwijs gaaf vinden wat je gemaakt hebt. Prachtig stofje gebruikt, mis wel "mijn" Henry (LOL). Liefs, Marion

Judith zei

Super super leuk!
Als ik toch kon naaien...
Mooi gemaakt, Ingrid!
Groetjes, Judith

Willy zei

Gaaf!!

Chantal zei

Dit is leuk en handig! Super hoor!
Groetjes,
Chantal

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!