zaterdag 10 december 2011

Winner WoJ advent calender day 9

Hoi allemaal,
Bedankt voor aaaaaaal jullie lieve berichtjes n.a.v. mijn advent kalender kaart van gisteren, hier maar vooral op het Tutorial & Inspiration Blog :-) Heerlijk als jullie zo enthousiast zijn! Er is een winnaar uitgerold en dat is...
Hello to you all,
Thank you so much for all your comments left on my advent calender post from yesterday, here but especially on the Tutorial & Inspiration Blog :-) Great when you are so enthusiastic! I have chosen a winner...


Gefeliciteerd Bianca! Wil je mij mailen met je adresgegevens, zodat je prijs naar je toegestuurd kan worden.
Congrats to you Bianca! Would you send me your adress, so that I can arrange your prize for you.

1 comments, which make me happy!:

Bianca zei

Wow! That´s really me!!! Thank you Ingrid, I´m over the moon! xx Bianca

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!