zondag 9 oktober 2011

HB2Y

Degenen die al iets langer mijn blog bezoeken, weten dat ik tot een paar maanden geleden met veel plezier in het Tickled Pink Stamps DT zat. Deze maand is er weer een nieuwe serie Pinkette stempels uitgekomen en Kellie vroeg of ik als gast nog een keer aan de preview mee wilde doen. Nou... gezellig!
 Er zijn vier nieuwe Pinkettes, en dit is nummer 4: Party Pinkette August. De voorgaande 3 kun je ook bekijken op het TPS blog.
Het dp is van My Mind's Eye (Lost and Found two).
 August is ingekleurd met de volgende copickleuren: W8, 7, 5, 3, 1, 00.
 Deze kaart is voor mijn tante die 50 wordt en dit was het perfecte moment om mijn bingospel fiches van de kringloopwinkel te gebruiken.
Binnenin heb ik een flapje gemaakt waarachter wat geld kan worden gestoken.
Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:

Fijne zondag nog en tot gauw, want ik heb nog een heleboel wat ik wil laten zien ;-)

12 comments, which make me happy!:

Alberto zei

Hello Ingrid,

nice card like alaways and the image is sooo coool!!! great job with the wonder flowers and the "number of age"...;)
i alaways look your blog but i never leave a little comment so sorry :/

hugs xx

Jeanet van der Lee zei

Zo mooi ingekleurd in grijstinten, da's een hele kunst volgens mij. Groetjes, Jeanet

Noriko zei

Wat een super mooie kaart.
Prachtig van kleur en wat is het mooi gekleurd.
super mooi geheel heb je ervan gemaakt.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Louise zei

Hi Ing!
WOW! This is so cool, love it that you inked her in black and white - amazing!
Stunning interpretation of that sketch and all of your details are fabby too!

Hugs

Neline zei

Hij is weer gaaf zeg! prachtig van kleur, en weer heerlijk versierd.
groetjes
Neline

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig kaartje Ingrid
Echt super lief gemaakt.


Gr Leny Hempen

corryskaart zei

hoi ingrid
een prachtig mooie kaart en heel apart en mooi zo zwart/witte afbeelding
groetjes van corry

Graphicat zei

How very pretty! Love your colouring in Black and white and the craft paper! Love it! Thanks for joining us at Pink Ink this challenge!
Cheers
Cheri

Chantal zei

Wat ontzettend gaaf gedaan zo met dat zwart/wit gekleurde plaatje! Prachtige kaart!

Groetjes,
Chantal

Tara Godfrey zei

Absolutely gorgeous, hun! I love your Black and White image you've coloured it perfectly.Love the gorgeous red, black and yellow colour combo and all gorgeous details too. I love how you did the sentiment with the letter stickers too. I have so many left over from my scrapbooking days I should use them on my cards too...love that. Thanks for the beautiful inspiration, hun! Hope you are keeping well!
Hugs,t

sara zei

gorgeous card love how you have coloured the image thank you so much for joining us at truly scrumptious this week
hugs sara x

Tracey zei

This is stunning Ingrid, I love the colours & all the details :)
Hugs
Tracey
xx

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!