zaterdag 22 januari 2011

Shoot for the moon

Deze Tilda van Magnolia komt uit de kerstcollectie van 2010, maar ik had de stempel nog niet gebruikt. Ik kon natuurlijk niet wachten tot de volgende kerst, dus heb haar een andere bestemming gegeven ;-) Engelen hebben we tenslotte het hele jaar door nodig, toch?
Bij Creashop Duymelot is deze maand een leuke sketch te vinden. Ik heb hem gebruikt voor mijn kaart. Daarbij moet je de kleuren blauw en bruin gebruiken. Ik had nog wat dessinpapier van TPC Studio liggen, waar ik mijn jaarboek 2010 mee heb gemaakt, en dat waren precies de kleuren die ik zocht! De randen heb ik gestikt op de naaimachine.
Toen ik deze digistempel van Raindrop Echo Design (verkrijgbaar bij Whimsy Stamps) zag moest ik meteen aan deze Magnolia stempel denken. Ik heb de tekst geprint op wit cardstock, de randen geinkt en pareltjes aangebracht met de pearl pen cream. Achter de tekst heb ik een bruine "swirl" geplakt, uitgestanst met een Shapeabillitie van Spellbinders (ik geloof dat ze fancy tags heten, maar weet het niet zeker). Ik heb dus niet de hele tag gebruikt maar alleen de versiering. Dit idee zag ik bij Kellie, die altijd van die leuke, bijzondere dingen verzint :-)
Nou, hier zit ze dan. Ingekleurd met de volgende copic kleuren:
huid: E11, 21, 00, 000, R20, 21
haar: E49, 27, 25, 21, 50
jurk: BG78, 75, 72, 10, W8, 5, 3
sokken: E43, 42, 41, W3, 1
ster: Y28, 26, 21, stok: E49, 47, 44, 43, 42, 41

Challenges:
- Creashop Duymelot: gebruik een magnolia stempel, de sketch en de kleuren blauw/ bruin
- ABC Challenge: magical
- Simon Says Stamp: bingo card (I used brads, lace and gems)

Gezellig dat je langskwam en hopelijk tot gauw!

29 comments, which make me happy!:

celia zei

Wow Ingrid...het lijkt wel een eeuwigheid dat ik hier kwam...ik lees je berichtjes wel maar kwam er op de een of andere manier niet aan toe om wat te schrijven...zo dom!!!!
Je kaartje is super, mooie kleuren maar vooral prachtig gekleurd!!!
Ook je voorige werkjes zijn weer tot in de puntjes afgewerkt...prachtig!!!
Heel veel liefs, en nu wacht ik zo lang niet meer om langs te komen hoor!
Celia.

Afke zei

Hoi Ingrid,
Je bent er vroeg bij, vandaag, of was het gisteravond laat?
In ieder geval heb je weer een mooie kaart gemaakt. En je hebt gelijk: engelen zijn elke dag nodig.
Groetjes,
Afke

Judith zei

Een onwijs mooi kaartje. Leuk om te zien hoe je de kerststempels voor andere thema's gebruikt.
Goed weekend!
Gr. Judith

creacora zei

o die tekst is super net als je kaartje prachtig meis en leuk dat je meedoet met de wedstrijd op ons bloggie !
succes ! groetjes Cora

Patricia zei

Heel mooi kaartje weer Ingrd!! Helemaal mijn kleuren ook bruin/blauw. En het engeltje kan prima hoor. Fijne dag. Groetjes Patricia

Anita zei

Schitterend kaartje en prachtige kleuren!
groetjes, Anita

Katinka zei

Hi ingrid,

Jij blijft toch ook lekker bezig hè!
Je kaartje is weer geweldig , kan er uren naar kijken !

Fijn weekend !

Xx
Katinka

Nicole zei

Een super mooi kaartje! Groetjes Nicole

Natasja Vink zei

Leuk dat je meedoet aan onze candy op het DML blog. Kom vanaf 14 februari gezellig met ons meedoen

Tineke zei

Wauw Ingrid wat super gemaakt, leuk dat je meedoet met de wedstrijd van Duymelot! Veel suc6.

Groetjes Tineke

Scrapcreaties Mirande zei

Wauw Ingrid, wa is dit een supermooi kaartje.
Groetjes Mirande

Inge zei

Zo wat een productie deze week Ingrid! Ik kijk weer even heerlijk mijn ogen uit. Ik val voor het mutsje van de stempel op de tag, vind ik zo schattig :) Ook je borduurwerkje is erg leuk, twee berichtjes terug! En zoals altijd zoom ik in op je kleurtechniek, hihi. Had ik al gezegd dat ik je kaartjes van deze week plus tag gewoon helemaal leuk vind?
Fijn weekend!

stephanne zei

Oh, it's sooooooo dreamy!!!! The colours, the textures, everything is stunning and that Tilda is precious!!
hugs, stephanne

Christine zei

I absolutely love your card. Your coloring is fantastic!! I also love your card design and embellishment. Thanks so much for joining us on the Simon Says Stamp Challenge blog. I hope to see your lovely creations again soon.
xoxo, Christine

Jeanet van der Lee zei

Oh Ingrid, wat heb je dit weer prachtig gedaan, en inderdad Kellie heeft super leuke ideetjes, maar jij ook hoor! Fijne zondag. Groetjes, jeanet

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik vind het altijd weer een feest om je kaartjes te bekijken. Ook deze is weer heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Tinie zei

Wat een super leuke kaart heb jij gemaakt!!! Succes met de wedstrijd!

Groetjes Tinie

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een schatje,en ja deze hoeft natuurlijk helemaal niet voor de kerst alleen.Ik ga ook eens kijken bij de tekstjes ze zijn erg leuk.

lfs Ag

Annika zei

Breathtakingly beautiful!! Loving the colours and your delicate, intricate design. And what a cute image!!
It's always a joy to look at your colouring!
Hugs
Annika

Made by Janet zei

Het is weeeeer een pracht kaart geworden !!
en die tekst in super !!

Groetjes Janet

marianne zei

Wat een mooie kaartjes zie ik hier op je blog!
Was op zoek naar dames die goed kaarten kunnen maken en ben hier duidelijk op het juiste adres.
Ik wil je graag uitnodigen om mee te doen aan mijn laatste paperdoll Challenge!
En weet je waarom?
Wel heb tot nu toe al allerlei reacties gehad van dames die de paperdolls hebben uitgeknipt en hebben aangekleed maar nog niemand die er een mooie kaart van heeft gemaakt!
En ben zo benieuwd hoe dat eruit zou zien..........
Neem jij mn uitdaging aan?
Zou zeer vereerd zijn!

Lieve groet uit het Zeeuwse
Marianne

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, Wat een super mooi kaartje weer! Prachtige details ook! De tekst is ook super leuk! Al met al weer een heel goed geslaagd geheel! Fijne avond nog! Liefs Marianne

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

hi Ingrid, your card is beautiful.
i love love your coloring
Ingrid
would you be able to tell me who your watermark made for you, please
my email is
Cluaidaesrosa@hotmail.com
thanks

Leslie Anne Avila zei

Ingrid~
I absolutely LOVE this card. Your style is right up my alley. Super super job. Thanks so much for sharing.
Blessings to you and Happy Monday~
Leslie

Louise zei

Hi Ing :)
Just stopping by to tell you I love your newest creation - as well :D
Tilda looks so stunning and I love your colorcombo :) The greens and browns marry very well!
Hugs

Margreet zei

Hoi Ingrid, wauw wat n gaaf kaartje heb je gemaakt zeg. En net wat je zegt dit engeltje hoeft helemal niet alleen met kerst. Leuk dat je met de wedstrijd mee doet, succes he!
Groetjes margreet

Tara Godfrey zei

Oh Ingrid I just adore this card and what a fabulous sentiment! Perfect for this sweet Tilda...you have coloured her beautifully! Love all the details and gorgeous papers....love the corrugated card and lace a great use of texture! So inspiring!
Hugs,t

Marianne Louise zei

Ingrid, gefeliciteerd met het winnen van de wedstrijd. Je kaart is echt super ! Daar kan ik nog wat van leren.

groetjes
Marianne Louise

mandy zei

hoi ingrid gefeliciteerd ik vindt het een supermooie kaart. kom je ook eens bij mij kijken??
http://mandyscreaties.blogspot.com
mandy

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!