dinsdag 25 januari 2011

A little yummy for your tummy

Deze week mag ik Special Guest Designer zijn op het Stamping Bazaar blog. Tjonge, wat een eer om daar voor gevraagd te worden! Ik vind de stempels die Marina ontwerpt super cute. Met de digi die ik mocht uitkiezen heb ik een kadoverpakking gemaakt. Ik heb een papieren zak beplakt met dessinpapier van Cosmo Cricket ("circa 1934").
De tekststempel op de tag is van Magnolia, net als het etiketje links onder. De bloemen van boekpapier heb ik gemaakt met de Retro Flower ponsen van EK Success met daaronder blaadjes van een Martha Stewart pons. Het rode bloemenband heb ik gekocht bij het Scrapbookdepot en de rand daaronder is gemaakt met een Magnolia stans.
Ik moet zeggen dat ik het zelf vrij vol en druk vindt geworden. Soms heb je dat, dan loopt het gewoon zo...
Wat een leuke kangaroe he? Ze heet "Susie with pie" en is verkrijgbaar in de webshop van The Stamping Bazaar. Ik heb haar gekleurd met de volgende Copic marker kleuren:
Susie: E57, 55, 53, 30, 51, 50, R22, 21, 20
taart: E27, 25, 13, BG99, 96, 93, R29, 27, 24, 22
In de zak heb ik een cakemix gedaan, zodat het een leuk kindercadeautje is geworden.
Challenges:
- Cute Card Thursday: recipe 1, 2, 3 (1 image, 2 ribbons, 3 dessinpapers)
- Simon Says Stamp challenge: bingo! (brads, flowers, ribbon)
- Stampin' Sisters in Christ: vintage
- The Crafty Pad: something girly

Bedankt dat je langskwam kijken. Tot de volgende keer!

19 comments, which make me happy!:

Natasja Vink zei

wat heb je dat weer leuk gedaan

chrilvian zei

ik vind m super!!!!!!!
heel leuk idee

Marianne Schut zei

Wauw Ingrid, wat een super creatie weer! En wat een schatje die stempel, geweldig!! Ik zou wel even kind willen wezen hoor en zo'n prachtig kado krijgen!! Enne logisch hoor dat ze jou als gastdesigner hebben gevraagd, je weet mij in ieder geval elke keer weer te inspireren! Liefs Marianne

Neline zei

geweldig leuk zeg! echt helemaal supersss;)
soms loopt het inderdaad zo, dat hij drukkies is, maar bij deze is het hartstikke leuk.
groetjes
Neline

Monika/Buzsy zei

So pretty! Love the cute image... wonderful coloring! :o)

Bernadet zei

geweldig leuk gedaan Ingrid.
Die kleurtjes zijn ook zo mooi

Patricia zei

Wat een superleuk idee Ingrid om cakemix zo kado te geven. De zak ziet er heel mooi uit.
Groetjes Patricia

Inge zei

O die zakjes zijn zo leuk! En deze helemaal :) Leuke inhoud ook en van die roosjes word ik hebberig...!

Jeanet van der Lee zei

Prachtig zeg, en inderdaad wel druk, maar zeker MOOI druk, haha! Groetjes, Jeanet

Made by Janet zei

oo ooh je blijf me elke keer weer verbazen!
en vol ?? OOh daar hou ik zo van !!
Dus ik vind het weer een geweldige creatie!!
Wat een idee met die koekjesmix...mmm zeker yummy !!

Groetjes Janet

Silvia zei

Wat een schitterende kadozak/tas.

gr. Silvia

Becky zei

Beautiful bags, the first one is just so wonderful with all the details. Love that adorable image. Thank you for joining us at Stampin Sisters in Christ.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hij is super gaaf Ingrid, druk maar dat past hier prima bij. Een heel leuk kado!
Groetjes van Jacqueline

Anita zei

Wauw wat mooi zeg! Schitterend gemaakt en zo'n leuk idee!
groetjes, Anita

Gro zei

Georgeuos! Just wonderfull with all deitail!

Anne zei

Absolutely beautiful! Thanks for linking up with us this week at TCP. Hugs x

m@deliefjuh zei

gefeliciteerd meid, en wat een geweldige creatie!

Yvonne zei

Geweldig gedaan Heel origineel,Lieve groet Yvon

Debbie zei

Oooh just gorgeous - beautifully decorated. :)
Thanks for sharing with us at The Crafty Pad challenge this week. :)

Debbie The Crafty Pad

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!