dinsdag 4 januari 2011

Het begin is gemaakt...

Het begin van het nieuwe jaar is gemaakt, de kop is eraf... En eigenlijk is het niets bijzonders he? We gaan gewoon verder met wat we deden... scrappen dus, lol ;-)
Nog een paar dagen kan ik deze kaart thuis houden en dan ga ik hem versturen naar onze oppas, ze wordt binnenkort 18! Maar o, ik ga het moeilijk vinden om deze kaart naar de brievenbus te brengen want ik ben er zelf erg blij mee hoe hij is geworden.
Ik heb de sketch van Club Anya & Friends gebruikt, maar wel gespiegeld (I mirrored the sketch).
Verder is de uitdaging bij Colour Create Challenge "rood, roze en wit". En bij Papertake Weekly is het makkelijk: "everything goes".
Het dessinpapier is van Eline's Huis, de plak swirl van Prima en de grote bloem heb ik zelf gehaakt.
Leuk he, deze Anya stempel van The Greeting Farm? Ze heeft echte Uggs aan, lol.
De copic kleurnummers die ik heb gebruikt:
huid: E11, 01, 00, 000, R21
haar: E57, 55, 31, 51
Uggs: E59, 57, 55, 53
trui: R39, 37, 35, 85, 83, 81, W5, 3, 1
broek + sjaal: W8, 5, 3, 1
achtergrond: W5, 3, 1, 00, BG10, 000

Nog een fijne avond verder!

19 comments, which make me happy!:

chrilvian zei

mooi hoor
leuk ingekleurd

m@deliefjuh zei

wauw zeg! werkelijk prachtig!

Neline zei

wauwww...die is inderdaad heel gaaf, kan me voorstellen dat je er nog geen afstand van kan doen;)
groetjes
Neline

Made by Janet zei

hihi ik zou bijna zeggen "houden die kaart"
Wat een geweldige is het...je bent de kop van het jaar er goed mee begonnen.
Ooh en hij is ook zo lekker vol met allerlei dingetjes...helemaal Super!!

Groetjes en een fantastisch 2011 !!

Janet

Linda zei

Mooi kaartje Ingrid! Super ingekleurd weer en zoveel leuks te zien. Kan me voorstellen dat je het eigenlijk stiekum zelf wilt houden! Je oppas is er vast heel erg blij mee. Groetjes, Linda.

Judith zei

Met deze mooie kaart verwen je je oppas wel!!!
Die Uggs - heeft deze jonge dame ook een baan als oppas, dat ze deze laarzen kan kopen ?(grapje)
Ik vind jouw gehaakte bloem trouwens ook leuk!
groetjes, Judith

Patricia zei

Hele mooie kaart Ingrid, beauty!!
Leuk met dat Eline papier. Bij jou komt het weer heel anders over..super hoor!
Je oppas zal hier zeker blij mee zijn. Fijne avond, groetjes Patricia

Unknown zei

Wauww deze is zeker heel mooi Ingrid snap dat je daar moeilijk afstand van doet.

Groetjes Suze

Fleur zei

Wow!!! Ingrid a gorgeous card, awesome colouring
Hugz Fleur xXx

nicolet zei

Wat heb je een onwijs leuk kaartje gemaakt zeg!!
Groetjes Nicolet

Marley zei

Prachtig kaartje Ingrid! Liefs, Marley

Annemarie en Merit zei

Wat een schitterende kaart ik kan begrijpen dat je hier bijna geen afstand van kunt doen...

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Ja dat kan ik mij voorstellen dat je het moeilijk vind om deze op de post te doen deze is ook echt helemaal top!!!! Mooi gekleurd vooral de schaduw er omheen moet ik toch ook maar eens gaan proberen.

Lfs Ag

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ingrid,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik kan me voorstellen dat je geen afstand van dit kaartje kan doen, want hij is super gaaf!
Groetjes van jacqueline

Julie zei

Ingrid, your card is absolutely gorgeous!! Fabulous design and so many textures!! Thanks for joining in our current challenge at Colour Create, Juliexx

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

That's absolutely gorgeous Ingrid!!! Great job!!! Thanks so much for visiting my blog and entering my blog candy.

I hope you will return ...

big hugs for you...Claudia

Lisa zei

Ingrid, this is gorgeous! I love everything about it. Thanks for joining us at Papertake Weekly :)

Zarah zei

WOW!!! This card is sooooo amazing! I'm blown away!!

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!