vrijdag 7 januari 2011

Get well soon!

Vandaag begint er een nieuwe challenge bij The Fuzzy Wuzzy, het o-zo-gezellige dierenstempel challengeblog... lol! Het thema is deze maand "alles mag", zo aan het begin van het nieuwe jaar moeten we niet te moeilijk doen, toch? De challenge wordt gesponsord door Whiff of Joy met twee stempels!
Dit zakdoekmapje heeft een poosje bij mij thuis liggen wachten op de finishing touch. Ik was eraan begonnen tijdens de Cutiedag, heeeeeeel lang geleden ;-) Ik hoefde alleen de stempel nog te kleuren en de voorkant te versieren. Toen ik deze challenge en de sponsor zag, dacht ik dat het goed zou passen.
Leuk om iemand die ziek is een zakdoekmapje te sturen in plaats van een kaart. Je kunt achter de zakdoeken een tag stoppen waar je je boodschap op schrijft. De blaadjes heb ik gemaakt met een Martha Stewart rozenblaadjes pons. De tekst stempel is van CC Design. De rand van de cirkel heb ik met een zwarte fineliner versierd. Een maakbeschrijving van dit mapje kun je hier vinden.
Deze "Henry" van Whiff of Joy heb ik ingekleurd met copic sketch markers, met de volgende kleuren:
muis: E37, 35, 34, 31, 30, R24, 22, 21
blauw: B39, 37, 34, 32
zakdoeken: T2, 0

Kijk ook zeker even naar wat de andere dt-leden hebben gemaakt. Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan! Tot gauw.

15 comments, which make me happy!:

Sue zei

Hi Ingrid, what a great and creative gift idea!
Love the royal blue and your coloring is awesome! Perfect entry for this anything goes challenge!

Hugs, Sue

Judith zei

Hallo Ingrid,
Ik zou bijna verkouden willen worden zodat ik deze leuke verpakking in mijn tas mee mag dragen (-;
groetjes en een super weekend,
Judith

Louise zei

Hallo Ingrid!
This is so fab! What a great idea! I have to try it sometime ;)
And the colors are divine just like your coloring :)
Hugs

Patricia zei

Wat een superleuk idee is dit Ingrid! Echt leuk om naar iemand te sturen al is de reden natuurlijk iets minder. Het ziet er erg leuk uit...daar knap je zeker van op. Ook je kaartje van de vorige post vind ik erg mooi geworden. groetjes Patricia

scrapperjulia zei

This is a really cool get well gift! I love the blues and how you colored Henry, very awesome!

martina's kaartjes zei

Heel leuk gemaakt ! mooi,
groetjes, martina
x

stephanne zei

This is just as sweet as can be!! I think it is brilliant, a card won't do you much good if you are sick, but a hankie will!!! Fabulous design and your colouring is fantastic!! An inspiration to all who may want to join our challenge this month!!
hugs, stephanne

Judith zei

Dit is zeker leuk gemaakt. Mooi al die blauw tinten! En geinig hoe je de rand hebt versierd. Ik vind die randen ook altijd zo kaal, maar zo springt het afdrukje er echt uit!

Groetjes Judith

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk doosje, prachtig en hele mooie kleuren.
Groetjes van Jacqueline

Little K Smith zei

Oh this is so cute Ingrid! Adore the little mouse, a perfect image and so beautifully coloured too!
Kelly.x

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, wat super leuk gemaakt! Deze stempel is wel zo leuk!! Prachtig kleurwerk weer! Een fijn weekend gewenst! Liefs Marianne

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Ingrid,
Wat een leuk beterschapscadeautje. Bedankt voor de tip waar ik de werkbeschrijving kan vinden. Ik ga deze vast ook een keer maken. Ik zet hem op het lijstje wat ik ooit allemaal nog wil maken, deze wordt helaas wel steeds langer. hahahaha
Groetjes Mirande

Bernadet zei

geweldig mooi Ingrid

Lou zei

Hi! so gorgeous,great image/colours and such a lovely idea.
hugs Lou.xx

Kylie zei

This is sooo cute Ingrid! I love this idea and your colouring and embellishments really complate the project beautifully!
Hugs
Kylie

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!