zondag 30 januari 2011

Flower vase and tea light holder/ Bloemenvaas en theelichthouder

Een week geleden had ik een kadootje nodig. En omdat ik het het leukst vind iets te geven dat zelf gemaakt is, heb ik dit bloemenvaasje en deze waxinelichthouder gemaakt.
Ik heb twee jampotten gebruikt en daar "jasjes" voor gehaakt. Heerlijk werkje hoor, haken! Bijvoorbeeld als je naar "Boer zoekt vrouw" op de tv kijkt... ;-)

Een fijne zondag verder!

7 comments, which make me happy!:

Judith zei

Leuk leuk leuk!
Hier wordt je toch blij van!
Fijne zondag, groetjes Judith

Riet zei

Wat heb je dit toch weer prachtig gemaakt Ingrid.

Liefs Riet.

Neline zei

wat leuk gedaan, ik vind het heerlijk om te haken, het komt er helaas niet zo vaak van.
Maar met zo'n kadootje kan je aankomen hoor;)
groetjes
Neline

Marley zei

Wat een mooi en origineel cadeau! Liefs, Marley

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, je creaties zien er weer helemaal top uit! Erg leuk om te maken denk ik maar zeker om te krijgen!!! Enne..pak je haaknaald er maar weer bij, volgens mij begint Boer zoekt vrouw zo!!! Liefs Marianne

Patricia zei

Dit ziet er leuk uit Ingrid. Tja haken, dat is niet voor mij weggelegd, maar voor jou wel. Het ziet er heel netjes uit. Groetjes Patricia

Inge zei

Nou dat is echt een heel gaaf kadootje!! Ik doe het je niet na, en zeker niet tijdens boer zoekt vrouw, dat zou me teveel afleiden haha ;)

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!