zaterdag 1 januari 2011

Congrats on your new home

Een nieuw jaar, een nieuw huis! Nou, niet voor ons hoor, maar mijn nichtje krijgt deze maand de sleutel van haar eigen huis.
Het dessinpapier is van Fancy Pants (Hot Chocolat). Het deurbeslag is een grungeboard figuur van Tim Holtz waar ik crackle paint (picket fence) op heb gesmeerd. De tekststempel is van Raindrop Echo Design.

Challenges:
- Lili of the Valley: new beginnings
- Simon Says Stamp: time to party/ celebrate (a new home is worth a party, not?)
Tjonge, 'k was lang aan het inkleuren met deze stempel van Lili of the Valley. Ik vond het ook wel een moeilijke met dat behang. Dit zijn de copickleuren die ik heb gebruikt:
beer + trap: E59, 57, 55, 53, 51, W5, 3
stoel: E49, 79, 77, 74, 71
vloer: E51, 50, 0000
behang: G21, 40, 20, W3, 1, 00
rood: R29, 27, 22, W5, 3, 1
blauw: BG72

En het loopt alweer tegen het einde van 1 januari... Nog 1 dag en dan is de kerstvakantie voorbij, wat gaat de tijd toch snel (cliche he...). Maar ik vind het niet erg als alles straks weer z'n gewone ritme krijgt, want ik ben een beetje van de leg door al die onregelmatigheden, lol ;-) Tot de volgende blog!

15 comments, which make me happy!:

Jeanet van der Lee zei

Hé, de allerbeste wensen he voor het nieuwe jaar (ook al is de eerste dag alweer bijna voorbij). Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt voor je nichtje. Leuke combinatie van papier enzo. Ook het afdrukje is heel mooi ingekleurd hoor, ik heb altijd moeite met grote vlakken van één kleur, maar jij doet het super. Groetjes, Jeanet

Mariska zei

Wauw ik vind hem helemaal geweldig Ingrid!!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik die stempel van LotV nog niet kende maar wat een schatje is het!! Ik voel mijzelf weer helemaal hebberig worden ;). Maar wat een super mooie details op je kaart zeg, die sleutel vind ik ook helemaal geweldig bij het thema!! Ik ben helemaal verliefd op je kaart!

xxx
Mariska

Inge zei

Ingrid, voor jou en je gezin de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Dat het maar een creatief jaar mag worden en je veel kan laten zien op je blog. Ik loop een beetje op achter met reageren, maar zie dat je alweer heel veel moois hebt geplaatst! Dit verhuiskaartje vind ik dus echt om te smullen, helemaal mijn smaak, lekker rommelig en losjes, ik hou ervan!

martina's kaartjes zei

Een hele leuke en gezellige kaart ! ik wens je een hele fijne en creatieve 2011 !
groetjes, martina
x

Patricia zei

Een goed begin van 2011 met zo'n prachtige kaart. Voor jullie ook de beste wensen en inderdaad wat je zegt...ik ben ook blij dat vanaf volgende de normale weken weer beginnen.
Groetjes Patricia

Dorcas zei

Wow! I REALLY like this one!! INcredible work!

Neline zei

Wat een leuke, gave kaart zeg! super details.
Enne...het stempeltje is helemaal leuk.
groetjes
Neline

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een mooie kaart met dit prachtige papier ben hier helemaal weg van leuk voor de winter maar ook om gewoon kaartjes mee te maken.Heerlijk hé om even een ander kaartje te maken.Je hebt hem super gekleurd ik heb al 2 afdrukjes verknald ermee ik kreeg hem niet mooi gekleurd.Maar je kleuren combinatie is perfect.Ik ben ook blij dat alle dagen weer voorbij zijn morgen sanne haar verjaardag nog en dan volgende week nog haar kinderfeestje en dan echt het gewone weer.
fijne avond nog,
Lfs Ag

Linda zei

Ook voor jou een heel gezond en gelukkig 2011 Ingrid! Je kaartje is prachtig en de stempel heb je weer geweldig mooi ingekleurd, ik blijf het knap vinden! Fijne avond. Groetjes, Linda.

Raf mama’s mini dingen zei

ohhhh wat een plaatje weer zeg!! wat heb je prachtig gekleurd!! petje af hoor!!
liefs raffa

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ook voor jou een gelukkig en heel creatief 2011!
Je kaartje is weer erg mooi en het leuke plaatje is prachtig ingekleurd!
Groetjes van Jacqueline

Fleur zei

Wow Ingrid, what a perfect card, so much gorgeous detail
Happy New Year to you & your family
Hugz Fleur xXx

Annemarie en Merit zei

Hoi Ingrid,

Wat een gaaf kaartje we zijn eens even lekker aan het rond neuzen geweest op je blog, wat maak je ontzettend leuke dingen zeg... We gaan je volgen hoor want hier komen we graag terug.

gr annemarie en merit

debby4000 zei

Wonderful, fabulous card.
Thank you for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
luv
Debby

Dena zei

Super cute card! I love it!
Thank you for joining the Lili of the Valley Challenge this week!
Hugs, Dena

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!