vrijdag 10 september 2010

Melk en suiker?

Dit zijn lege Pringles chips blikjes (van die kleintjes) die ik heb gepimpt. 1 voor suikerklontjes en 1 voor melkcupjes. Ik heb dp van Pink Paislee gebruikt. Verder muziekpapier, merketiketten van Graphic 45, kant, touw, knopen en labels. De labels waar ik met stickers (Cosmo Cricket) "tea" en "milk" op heb geschreven zijn van Tim Holtz grungeboard, net als de sleutel.
De tekststempel is van CC Design.
De lichte rand bovenaan is gemaakt met een Martha Stewart randpons.
Ik wil ook nog een bijpassend lepelpotje maken, maar dat moet nog even wachten.
Een fijne avond verder en een zoet weekend ;-)

Ingrid x

6 comments, which make me happy!:

Linda zei

Erg leuk gedaan Ingrid! Dat ziet er vast heel gezellig uit op tafel! Echt een super idee.
Ook voor jou een fijn weekend! Groetjes, Linda.

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Wat een geweldig leuk en apart idee zeg!!
wat zal dat knussies staan op je tafel.
zoiets wil ik ook eens maken,bedankt voor je idee:)

Fijn weekend
Lieve groetjes
Sonja

Adriana zei

Leuk zeg dat je van een standaard pringles pak zo'n mooie opbergdoosjes hebt gemaakt. Ze zijn echt heel erg mooi geworden.

groetjes Adriana

Riet zei

Wat geeweldig gemaakt Ingrid,leuk idee zeg.
Mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Patricia zei

WOW Ingrid..super super super. Ooh ik vind dit echt prachtig zeg en wat een leuk idee.
Waar haal je die ideeen toch altijd vandaan.
Mooie kleuren ook. Ik zie net dat ik ook je vorige kaartje heb gemist. Deze is ook prachtig. Leuk die combi met stof erbij.
Wauw. Groetjes Patricia

Afke zei

Natuurlijk, ik snap het: je geeft je kinderen chips om zelf zulke mooie dingen te maken. slim. Leuk hoor, die potjes.
Groetjes,
Afke

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!