donderdag 5 augustus 2010

Happy anniversary

We zijn weer terug van vakantie! Heerlijke tijd gehad en ook heerlijk om weer terug te zijn :-) Onderstaande kaart heb ik voor ons vertrek gemaakt.
En ik heb vrolijk nieuws vandaag: gedurende de maand augustus mag ik gast ontwerper zijn bij het Hanna and Friends Challengeblog. Thank you so much ladies for this opportunity!
De uitdaging voor deze week is een recept: gebruik 1 lintje, 2 dessinpapier en 3 bloemen.
Het model van deze kaart zag ik in het laatste Magnolia Magazine, gemaakt door Claudia.
Het dessinpapier is geloof ik van My Minds Eye, een al wat oudere serie in ieder geval. De roze rondjes bij de sluiting zijn gemaakt met een rondjespons en zijn 1,5 cm van doorsnee. Ik heb er een eyelet in gemaakt.
De papieren band die voorop sluit met een lintje zit om de hele voorkant van de kaart heen. Binnenin heb ik de tekst "happy anniversary" van Melissa Frances gestempeld. De kaart is namelijk voor de trouwdag van mijn ouders.
Omdat het natuurlijk een feestelijk geheel moest worden en over liefde gaat... heb ik dit grungeboard hart (Tim Holtz) met roze inkt bewerkt en daarna met glitter embossingpoeder (Rainbow Sparkle van Ranger, verkrijgbaar bij Het Scrapbook Atelier). De "postcard" stempel op de achtergrond is van Prima, gestempeld op craft cardstock.
De kleuren waarmee ik Tilda heb ingekleurd.

Kijk toch eens wat een mooie zonsondergang! Gewoon vanuit ons zolderraam. Kunnen jullie er ook van meegenieten...

Bedankt voor het langskomen.
Ingrid xxx

15 comments, which make me happy!:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Jammer dat je vakantie er weer op zit, maar dan kunnen wij weer genieten van je mooie creaties! Je kaartje is weer super mooi, prachtige details.
Groetjes van Jacqueline

Adriana zei

Wow, wat een supermooi kaartje zegt. Echt heel vrolijk! En die foto's van de zonsondergang zijn ook echt heel mooi.

groetjes Adriana

Bea zei

Hoi Ingrid,
Hele mooie kaart mooie kleuren en prachtige details.
Groetjes Bea.

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat een prachtige kaart zeg!En je hebt het afdrukje super mooi ingekleurd!

Groetjes,
Wendy

celia zei

Woauw jij mag weer op vakantie...we missen je wel maar je komt terug met een allerprachtigste kaart! Heel knap Ingrid!!!

Heb je ook zo een "grote" enveloppe van de Kerstman gekregen...haha, de enveloppe was dubbel zo groot voor wat erin zat...niet?!

Heel veel liefs en welkom terug, Celia.

Afke zei

Hoi Ingrid,
Gefeliciteerd met het huwelijksjubileum van je ouders! En dat er maar vele mooie jaren nog mogen volgen. Mooie kaart en mooie luchten. prachtig. En bedankt dat je ons in al die mooiheid laat delen.
Groetjes,

Afke

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, gezellig dat je weer terug bent! En fijn te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! En wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, leuk model zeg!! Weet zeker dat je ouders hier heel blij mee gaan zijn!! En wat leuk dat je ontwerper mag zijn bij Hanna en Friends, super hoor! Tot blogs! Liefs Marianne

m@deliefjuh zei

top meid. dit ziet er echt weer helemaal toppie uit!

Linda zei

Hoi Ingrid, Leuk dat je er weer bent! En meteen met zo'n prachtig kaartje zeg. Heel mooi hoe je de voorkant zo heb gedaan met die soort van sluiting en dan zo met de strik heel orgineel. Ook leuk dat je gastdesigner bent bij Hanna and Friends! Groetjes, Linda.

scrapeetje zei

fijn dat je vakantie leuk was Ingrid!
deze kaart is weer zo superleuk, wat een leuk idee met dat lint zo eromheen, echt gaaf en de zonsondergang ja als fotograag vind ik dat ook helemaal toppie natuurlijk!!!
Nu schijnt de zon ook zo prachtig nog net tussen de bloemkoolwolken door, ik hou van wolken , maakt je foto's zoveel mooier!!!

Sandra zei

wat een schitterend kaartje heb je gemakt echt prachtig modelletje
groetjes sandra

Nilma zei

Vilket superfint kort du har gjort! Jag gillar verkligen färgerna :D

Nilma zei

Oh sorry, I posted the comment in swedish! It's a beautiful card and I really love the colors..

Kathy zei

This is just gorgeous Ingrid!! I love the colors and sweet image!! Also that strip connected by ribbon is fabulous!! I just may have to steal that idea if you don't mind!! LOL
Hope your well and have a lovely week-end :)Kathy

Murielle zei

Your card is very gorgeous, Ingrid!!!
I love the design and the details are so cute.
Have a great week-end.
Big hugs, Murielle

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!