woensdag 3 maart 2010

Cadeautasje/ Sketchy Colors

Gistermorgen heb ik gezellig zitten theeleuten bij m'n vriendin Agnes. Nog ter ere van haar verjaardag had ik een tasje met kleine cadeautjes meegenomen.

In het tasje zat ook dit windlichtje dat ik voor haar heb gehaakt. Het glas is een Bonne Mamman jampotje, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al ;-)
Ik heb het tasje gemaakt naar de kleurenchallenge van Sketchy Colors deze week, "roze, rood en turquoise".

Gezellig dat je er was! Tot gauw. lfs Ingrid

Gebruikte materialen:
Papier: MakingMemories, colorcore cardstock
Stempels: CC Design spring kit (meisje en tekst), Kaiserbook (achterkant)
Embellies: brads, lint, knoopje
Gereedschappen: flower power ponsen, rand- en hoekpons Martha Stewart, Mc Gill takjespons

4 comments, which make me happy!:

m@deliefjuh zei

oh deze is helemaal top!

Gro zei

Wow!!!
Beautiful... :-)

Gro

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, Weer helemaal leuk! Echt super mooi gemaakt, zal Agnes zeker blij mee zijn geweest!! Liefs Marianne

annes paperfun zei

Wow!!! Beautiful work!!!
Love it!
Thank you for joining us at Sketchy Color this week - good luck!
Hugs Anne :o)))

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!