dinsdag 23 februari 2010

You've got mail

Mijn vriendin Agnes heeft deze "mail" voor haar verjaardag ontvangen. Ze verloot ook een verjaardagsblogcandy!
De challenge bij Basic Grey is deze week een kleurchallenge: "Maroon (donker rood), lemon, pink". Ik heb papier gebruikt van een paperblock van Basic Grey "Offbeat". Zo leuk dat fruit en die groenten.
De kaart doet ook mee met de challenge van Stamp Something waar het thema "spring" is.
Het was leuk om dit meisje in te kleuren. Het is een stempel van Ladybug & friends by Elisabeth Allison. Het hartstempeltje op de achtergrond is van We R Memorykeepers.

Gisteravond heb ik mezelf met een pot thee op de bank genesteld en de film "You've got mail" gekeken. Mijn all time favourite! Ik ben de tel kwijt hoevaak ik hem al heb bekeken ;-) Ik heb zitten genieten van haar Engelse interieur, de gezelligheid in het boekwinkeltje, het koffie halen bij Starbucks en de romantiek... Heerlijk! Ik hoop dat jullie ook een fijne avond hebben gehad.
lfs Ingrid

9 comments, which make me happy!:

Riet zei

Schitterende kaart Ingrid,lief die stempel, en wat een prachtig papier en kleuren.

Liefs Riet.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Ja ik ben heel blij vind hem in het echt nog mooi,het papier is prachtig erg mooi kleuren.
Lfs Agnes

Anoniem zei

Your card is amazing. Love your choice of paper. The image is so beautiful and so are your coloring. Lovely flowers.
Thank you for joining us at Stamp Something.
Dorte aka dot-scrap

Afke zei

Hoi Ingrid,
Bedankt voor jouw reactie.
Leuke kaart heb je trouwens weer gemaakt.

Heather zei

Gorgeous card Ingrid. Beautifully coloured gorgeous image and stunning details.
Thanks so much for playing along with us at BG.
hugs Heather xx

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje heb je voor Agnes gemaakt, super! Prachtige kleuren, papier en details.
Groetjes van Jacqueline

monique zei

Je kaart is geweldig, heel mooi gemaakt en leuke details!

tanjaak zei

Hi! Lovely card. Love the image and the flowers. Great job on colouring the image. Thanks for joining us at Stamp Something this week.
Hugs, Tanja

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, je kaartje is weer prachtig, daar zal Agnes zeker blij mee zijn geweest! 5 mei ben ik jarig, hihi! Succes met de challenge! En kan me voorstellen dat je heerlijk genoten hebt van de film, lekker wegzwijmelen! XXX Marianne

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!