donderdag 11 februari 2010

Hugs & Kisses

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn vriendin. Ik heb rekening gehouden met haar lievelingskleuren roze, turquoise en bruin.
Als het goed is heeft ze hem vandaag ontvangen. Dus ik zet hem nu op mijn blog, om nog op tijd te zijn voor een aantal challenges ;-)
Binnenin zit een pocket voor een klein cadeautje ;-)

De kaart doet mee met de volgende challenges:
-Friday Sketchers- de sketch
- Penny Black "pins & pearls"
- Bo Bunny "14"
- Allsorts "distress, buttons, bow"
- Creative Card Crew "valentine"

See you soon. Hugs, Ing

10 comments, which make me happy!:

Karin zei

Wat een mooie kaart Ingrid, de kleuren zijn heel mooi bij elkaar. De binnenkant en achterkant zijn ook mooi afgewerkt. Je vriendin zal vast blij zijn met haar kaart. En succes met de challenges!

Gr. Karin

Alex zei

Like your work! The image is so cute!
Hugs, Alex

Riet zei

Schitterende kaart Ingrid, zo mooie warme kleuren, prachtig papier, lief stempeltje.

Liefs Riet.

Kath Stewart zei

super cute card ingrid....and thank you for joining in the fun this week at PBSC...hugs kath xxxx

monique zei

Inrid wat een prachtig kaartje, hele mooie combinatie en leuke details

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje Ingrid. Prachtige kleuren en papier en een super lief stempeltje.
Groetjes van Jacqueline

Fabiola zei

super belle j'adore

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, je kaartje is weer super mooi geworden! Prachtig papier zeg! Weet zeker dat Agnes helemaal blij wordt van je kaartje! Liefs Marianne

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Super,vandaag kwam dit hele mooie kaartje met de post.Ben er super blij mee en krijgt een speciaal plekje helemaal blij ben ik ermee.
Fijne zondag en ik denk dat je kaart voor morgen ook erg in de smaak zal vallen vind hem erg mooi gemaakt.
Lfs Ag

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Erg lief kaartje, ik had hem bij Agnes al in het echt bewonderd, mooi hoor! Groetjes,
Jacqueline

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!