woensdag 6 januari 2010

Verhuiskaart

Een gezin van school gaat verhuizen, daarom heb ik gisteravond deze kaart gemaakt. Het idee voor dit model zag ik eens op het blog van Bibi. De cirkels zijn gestanst met nestabillities.

Bij Papertake Weekly gaat het deze week om een "nieuw begin". En ik hoop voor de ontvangers van de kaart dat het ook een goed begin zal zijn!

Bij Everybody Art Challenge mag je deze keer een kaart maken in je favoriete kleurencombi. Nou heb ik wat scrappen betreft eigenlijk niet 1 favoriet. Maar roze met bruin vind ik een hele mooie combinatie.

En achterop natuurlijk de naamstempel die ik heb laten maken bij Bunny Zoe's Crafts. Het dessinpapier is van Basic Grey (Nook & Pantry).

Leuk dat je langskwam, altijd gezellig!
xxxxxxxxxxxxxxxxx Ing

4 comments, which make me happy!:

m@deliefjuh zei

nou zeg! die is leuk! geweldig leuk gedaan zo!

daantje zei

wat een prachtig kaartje zeg is eens wat anders.
groetjes
Daantje

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schitterend kaartje. Heel bijzonder en super mooi!
Groetjes van Jacqueline

Kaartje zei

Wat een verschrikkelijk leuke kaart zeg! Echt creatief met een grote C!

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!