vrijdag 29 januari 2010

Award gekregen

Ik heb m'n eerste award gekregen, van Marianne. Dankjewel, voel me vereerd! Nu is het de bedoeling dat ik 7 dingen noem die ik leuk vind (7 maar?).
1. scrappen
2. in handwerkboeken neuzen
3. (kleding) naaien (dat herinnert me eraan dat ik jullie mijn winterjas moet laten zien, want hij is af!)
4. haken
5. m'n huis gezellig maken
6. borduren
7. lezen
En... o, ik ben er al...

En nu mag ik de award doorgeven aan 7 anderen:
5. Tab

Er zijn nog meer mensen die hem verdienen, maar ik heb er maar 7 en sommigen hebben de award al.
Fijn weekend allemaal.
xxxxxxxxxxxxx

3 comments, which make me happy!:

Camilla zei

Dear Ingrid! Thank you so much for the award!!:) You are too kind, and made my evening!
Have a lovely weekend!
Hugs, Camilla.

♥ Kristy Woods ♥ zei

Thanks so much Ingrid, thats so sweet of you.
Kristy :)

Unknown zei

Awe thank you very much!!! It is such a great honor!!
I always think it is an honor to receive awards, but this is even more so because it is your very first, and you thought of me... ♥
Thank you!!!
I give of course one right back to you!!!

hugs,
Jorunn

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!