maandag 30 november 2009

Scrapcards 3 met erwtensoep

Gisteren, zaterdag, heb ik Scrapcards deel 3 gekocht bij Het Scrapbookatelier.  Ik heb een zwak voor handwerkboeken... Ik vind het heerlijk om zo'n boek in huis te hebben, nog ongelezen, vol met nieuwe ideeen, klaar liggend om op het JUISTE moment te gaan bekijken. En dat JUISTE moment is vandaag. Aan het einde van de middag als we een kop erwtensoep gaan eten.

Sorry voor het slechte licht op de foto, maar het is al donker buiten. De foto's worden er niet beter van, maar het lijkt alsof de erwtensoep dan wel lekkerder smaakt!

Wat ik leuk vind aan dit boek is dat er naast kaarten een heleboel cadeauideeen instaan.

Een fijne zondagavond nog!

xxxxxxxxxxxxxxxxx

0 comments, which make me happy!:

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!